Reklama, notatniki

Wiele firm, organizacji czy urzędów, jak również kandydaci na stanowisko w trakcie kampanii wyborczych pragną jak najlepiej przedstawić się potencjalnym klientom czy wyborcom. To też ciekawa propozycja - a na pewno bardzo oryginalna - na prezent dla gości ślubnych, gdy imprezę Młodej Parze sponsoruje lub zaszczyci znana marka Doskonałą formą promocji jest podarowanie gadżetu charakterystycznego dla danego podmiotu. Idealnym pomysłem jest tu przykładowo notes z logo firmy czy urzedu lub z innym charakterystycznym wizerunkiem wybranym przez zlecającego.



Taki firmowy notes może być wykonany w formacie A5 (idealnym wręcz do małego plecaka czy torebki) lub też w schemacie A4 (który z łatwością zmieści się w aktówce lub torbie na laptopa). Bardziej ekskluzywną formą zareklamowania się pomiędzy potencjalnych odbiorców są notatniki czy notesy w skórzanej oprawie, które bardzo elegancko prezentują się podczas różnego rodzaju zebrań czy innych spotkań wysokiego szczebla. Mogą być dołączane na przykład do materiałów w trakcie szkoleń. Notatniki reklamowe dla firm są dostępne także w wersji codziennej - mogą być zarówno w twardej jak i miękkiej oprawie, w zależności od grupy odbiorców. Zależy to także od ilości zamawianych produktów co wiąże się z budżetem zleceniodawcy. Im dodatkowo egzemplarzy do sprzedaży i im liczniejsza grupa potencjalnych klientów, tym bardziej intuicyjna bywa metoda oraz dodatkowo liczba stron notatnika. Jest to również ważny szczegół w trakcie samego procesu przekazywania takiej formy reklamy do targetowej grupy.
Warto sprawdzić: również zobacz.