Kanały sprzedaży w sklepie

Niewielu wie o tym, iż Google shops to efektywne narzędzie reklamowe. Dla większości Google to wyszukiwarka internetowa, z której korzystają codziennymi. Merchant google jest narzędziem, które efektywnie przekazuje informacje, o produkcie, który chce się sprzedać. Jest ono bardzo ważne dla wieku sprzedających, którzy stale współpracują z Google Dzięki tej współpracy ich zyski są większe, a informacja o katalogu usług/produktów dociera do kategorycznie większej liczby odbiorców.

Współprace z google shops podejmuje się na bazie konkretnych umów. Umowy te dotyczą reklamy produktów wyszczególnionych w umowie. Umowy z google shops zawiera się na konkretny czas. W umowie takiej można wnikliwie określić też zakres działania reklamy. Można ją ograniczyć do odbiorców lokalnych lub odnieść do odbiorców ogólnokrajowych. Od tego zależy cennik usług Google Jeżeli już zakres działania reklamy jest duży, obejmuje długi okres czasu i drogie produkty, koszt współpracy będzie zdecydowanie droższy. Jednak nawet droga współpraca z adwords pla jest opłacalna. Reklama produktów w Google shops trafia do naprawdę szerokiego grona odbiorców. Prawdopodobieństwo, iż któryś z nich zrobi zakupy w konkretnym sklepie, który współpracuje z Googlejest bardzo duże. A to przekłada się na zyski. Przekonały się o tym wszystkie firmy, które podjęły się wspólnego funkcjonowania z Google Reklama jaką Google umieszcza w ramach umów z poszczególnymi klientami ma formę fotografii z opisami. Takie boksy kategorycznie lepiej działają na ewentualnego klienta niż stosowane do tej pory linki reklamowe.

Sprawdź tutaj: google shopping.